|
MotoGrupa Limanowa Motocykle , Stunt - forum motocyklistów z okolic Limanowej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mich@ł-SJ-
jeżdzący w Taigerze
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Wto 17:22, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie całe 180 .... jeśli tu mowa o Aeon-ie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Stunt-Runner
czytacz
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś??
|
Wysłany: Wto 17:37, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
e Cz to był scigant całkiem fajnie chodziła sie znaczy jezdziła , moc 14KM chyba troszke więcej od Aeona no i kopyto nieto samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motokuba
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: L-wa
|
Wysłany: Śro 9:57, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A teraz cos odemnie , bardzo podoba mi sie jazda na Gs 500 , jedyne co moge mu zazucic to to ze po dłuższej jezdzie zaczynają bolec posladki siedzenie mogło by byc minimalnie miękcejsze , no i to szarpanie na niskich obrotach podczas jazdy . Mimo tych drobnych wad motorek naprawde jest żwawy i bardzo dobrze sie prowadzi , najwiekszym plusem jest bardzo niskie spalanie i duzy moment jak na ta pojemnosc . Mojim zdaniem motorek najlepiej czuje sie powyzej 6tys obrotów i wtedy tez ma najładniejszy "odgłos" , hamulce tez są niczego sobie , widziałęm jak Byku zrobił na nim fajną stopkę co swiadczy o ich skutecznosci. Wiem ze niektórzy zmieniają przednią gwiazdkę dla uzyskania lepszej elastycznosci , na aukcji allegro twierdzą iz na tej gwiazdce GS idzie z gazu na koło , mi jednak niewydaje sie to prawdą.... to chyba tyle jak chcecie to zadajcie pytania zwiazane z tą najpopularniejsza 5setką...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Byku
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Śro 19:09, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No cóż... Wydaje mi się, że mam prawo dołożyć tu swoje trzy grosze...
Według mnie GS 500 to znakomity motocykl. Przede wszystkim jest tani przy zakupie i w utrzymaniu, nawet przy "katowaniu" spala niewiele. Pozwolił mi opanować podstawy stuntu, mimo że wszyscy twierdzą, iż motocykl ten do tego się nie nadaje... Co prawda w wielu przypadkach brakuje mocy, ale coż z tego... W jeździe na kole trzeba mu troszkę pomóc, ale daje radę. Jeżeli jednak chcecie jeździć Gienkiem na kole to warto jakoś rozwiązać problem smarowania... Aby nie powtarzać moich błędów... Zatarta panewka na wale nie jest przyjemną sprawą.
Co do tych zębatek o których Kuba pisałeś, to warto zmienić tylną na większą(Nie zużyje się tak szybko, w przeciwieństwie do przedniej).
Ja nie zmieniałem żadnej, a mimo to moto szło na koło z 1,2 a nawet czasami i 3 biegu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motokuba
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: L-wa
|
Wysłany: Czw 7:36, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Słyszałem ze na dorabianych panewkach długo niepojezdzi , ostatnio czytałem ze koles zrobił 35tys od wymiany panewki i miał byc to zekomy rekord , antomiast drugi zrobił tylko 150km . Norma dla tego typu naprawy to kilkaset kilometrów po prawidłowym zmontowaniu silnika. Najwazniejsza jest dokładnosc szlifu , który i tak nigdy nie bedzie taki jak fabryczny i przezz to maszyna sie zaciera dostając zamało oleju . Ja zastanowił bym sie nad zmiana motocykla(jak bym mial hajs) , a jak nie miał bym, to dalej bym świrował na GS-sie udowadniac innym tu cytuje:
"Co to znaczy, że się nie da ?! " pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|