Forum MotoGrupa Limanowa
Motocykle , Stunt - forum motocyklistów z okolic Limanowej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Recenzja Suzuki GS 500 E
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MotoGrupa Limanowa Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mich@ł-SJ-
jeżdzący w Taigerze



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Limanowa

PostWysłany: Wto 17:22, 17 Lip 2007    Temat postu:

Nie całe 180 .... jeśli tu mowa o Aeon-ie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stunt-Runner
czytacz



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jesteś??

PostWysłany: Wto 17:37, 17 Lip 2007    Temat postu:

e Cz to był scigant Razz całkiem fajnie chodziła sie znaczy jezdziła Very Happy , moc 14KM chyba troszke więcej od Aeona no i kopyto nieto samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motokuba
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: L-wa

PostWysłany: Śro 9:57, 25 Lip 2007    Temat postu:

A teraz cos odemnie , bardzo podoba mi sie jazda na Gs 500 , jedyne co moge mu zazucic to to ze po dłuższej jezdzie zaczynają bolec posladki Razz siedzenie mogło by byc minimalnie miękcejsze , no i to szarpanie na niskich obrotach podczas jazdy . Mimo tych drobnych wad motorek naprawde jest żwawy i bardzo dobrze sie prowadzi , najwiekszym plusem jest bardzo niskie spalanie i duzy moment jak na ta pojemnosc . Mojim zdaniem motorek najlepiej czuje sie powyzej 6tys obrotów i wtedy tez ma najładniejszy "odgłos" , hamulce tez są niczego sobie , widziałęm jak Byku zrobił na nim fajną stopkę co swiadczy o ich skutecznosci. Wiem ze niektórzy zmieniają przednią gwiazdkę dla uzyskania lepszej elastycznosci , na aukcji allegro twierdzą iz na tej gwiazdce GS idzie z gazu na koło , mi jednak niewydaje sie to prawdą.... to chyba tyle jak chcecie to zadajcie pytania zwiazane z tą najpopularniejsza 5setką... zadowolenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Byku




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Śro 19:09, 25 Lip 2007    Temat postu:

No cóż... Wydaje mi się, że mam prawo dołożyć tu swoje trzy grosze...

Według mnie GS 500 to znakomity motocykl. Przede wszystkim jest tani przy zakupie i w utrzymaniu, nawet przy "katowaniu" spala niewiele. Pozwolił mi opanować podstawy stuntu, mimo że wszyscy twierdzą, iż motocykl ten do tego się nie nadaje... Co prawda w wielu przypadkach brakuje mocy, ale coż z tego... W jeździe na kole trzeba mu troszkę pomóc, ale daje radę. Jeżeli jednak chcecie jeździć Gienkiem na kole to warto jakoś rozwiązać problem smarowania... Aby nie powtarzać moich błędów... Zatarta panewka na wale nie jest przyjemną sprawą.

Co do tych zębatek o których Kuba pisałeś, to warto zmienić tylną na większą(Nie zużyje się tak szybko, w przeciwieństwie do przedniej).
Ja nie zmieniałem żadnej, a mimo to moto szło na koło z 1,2 a nawet czasami i 3 biegu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motokuba
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: L-wa

PostWysłany: Czw 7:36, 26 Lip 2007    Temat postu:

Słyszałem ze na dorabianych panewkach długo niepojezdzi , ostatnio czytałem ze koles zrobił 35tys od wymiany panewki i miał byc to zekomy rekord , antomiast drugi zrobił tylko 150km . Norma dla tego typu naprawy to kilkaset kilometrów po prawidłowym zmontowaniu silnika. Najwazniejsza jest dokładnosc szlifu , który i tak nigdy nie bedzie taki jak fabryczny i przezz to maszyna sie zaciera dostając zamało oleju . Ja zastanowił bym sie nad zmiana motocykla(jak bym mial hajs) , a jak nie miał bym, to dalej bym świrował na GS-sie udowadniac innym tu cytuje:
"Co to znaczy, że się nie da ?! " pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MotoGrupa Limanowa Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin