Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikel
kasztanek
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie wziołeś
|
Wysłany: Pią 8:53, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Z tymi zembatkami to jeden chce pojezdzić w teren a drugi woli szybciej po szosie (ja najwole orginał chociaż tetaz będe miał przełożnie na moc w MZ). Ludzie nie bądcie burasami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mich@ł-SJ-
jeżdzący w Taigerze
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Pią 10:01, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam z tyłu dużą zębatkę(57z)i nie bede na nią narzekal, bo prędkość jest niezła 100km/h, a moc jak na dt też jest zajebista.Napewno nigdy bym nie założył małej, jeszcze mam odblokowaną więc moc jest...jeździlem kiedyś na zablokowanej DT to naprawdę hujstwo(ale niema czego wymagać od 80-tki),odblokowana to też nie jest to czego można oczekiwać,bo jakby porównanie zrobić do takiej yz 80, która ma 28KM to jest duża różnica.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mich@ł-SJ- dnia Pią 10:18, 06 Lip 2007, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikel
kasztanek
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie wziołeś
|
Wysłany: Pią 10:13, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie zblokowaną dt to mojej świętej pamięci derbi brało niemuwiąć o HM ie (a były to 50 tki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mich@ł-SJ-
jeżdzący w Taigerze
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Wto 20:51, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No Hm był znacznie mocniejszy od sendy i różnił się przedewszystkim lepszym momentem obrotowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stunt-Runner
czytacz
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś??
|
Wysłany: Śro 6:22, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Senda przedewszystkim ma inaczej zestrojone zawieszenie , wkońcu to supermoto . Jest ono duzo twardsze co daje pewne prowadzenie na asfalcie , natomiast HM CRE 50 pisiadał zawieszenie o bardzo duzym skoku , miekkie , z pełną regulacją , na takim zawieszeniu duzo lepiej czujemy sie na nierównosciach , piachu itp... , ale co ja sie tu otym rozpisuje skoro w tym temacie mamy pisac jak zmniejszyc spalanie w Dt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mich@ł-SJ-
jeżdzący w Taigerze
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Śro 8:25, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Apropo spalania w DT to wydaje mi się , że minimalnie można coś zdziałać , ale niewiele...to chyba jej urok , że pali ile pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak
kasztanek
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Czw 12:14, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
chyba jusz sie nie da nic zrobic z tym spalaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motokuba
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: L-wa
|
Wysłany: Wto 7:54, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mniejsze dysze- było juz otym , jak tak to sorry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|